måndag 5 december 2011

Borta bra, men hemma bäst!

Äntligen hemma efter en helg i Sundsvall med Magnus + hans bror och fru.
Inte för att vi inte haft det bra, för det har vi haft. Riktigt kanonbra! Men när man har varit borta från sina små kids ett par dagar så saknar man dem sååå mycket och det är så skönt att komma hem!

Så vad har vi gjort?! Ätit goda middagar, druckit massa gott (för mycket kanske på fredagen?) shoppat järnet och bara myst!! I stort sett alla julklappar är inköpta samt en massa nya kläder till mig! :-) Det hade ju dock blivit ännu mera kläder till mig om nu inte denna Erik Saade skulle störa mitt i min shopping som han faktiskt gjorde!! Nyfiken? ;-)

Ikväll så har jag myst med barnen och fixat en massa här hemma. Magnus jobbar kväll denna vecka så jag får rå om dom små alldeles själv. Men jag klagar inte! Inte idag iaf! ;-)

Nu blir det lite film innan det är dags att sova!

Inga kommentarer: