tisdag 11 januari 2011

Rätt väntat faktiskt..

Då var Emma förkyld igen. Det känns mera som en regel än ett undantag att den damen är frisk.
Jag skulle gissa att hon behöver ytterliggare en dag till hemma, men Magnus får ta det beslutet när dom vaknar imorgon bitti.

Sen fick jag ett rätt väntat besked idag. Jag fick inte jobbet som PA-handledare. Men verksamhetschefen tyckte att jag hade gjort en riktigt bra intervju och att han var övertygad om att jag skulle passa bra för jobbet. Det stod tydligen mellan mig och en till på slutet och dom vägde våra för/nackdelar mot varandra och det som jag förlorade på var att hon hade mer erfarenhet i personalsystemen än vad jag har...
Men jag misströstar inte för något annat väntar på mig....något annat riktigt bra!!

Nu ska jag mysa i tystnaden!

1 kommentar:

Len sa...

Trist med jobbet, men rätt inställning! Det väntar nåt annat spännande. Krya på lilla Emma. Vi är hemma i magsjuka än. Blä!