måndag 3 oktober 2011

Jag börjar bli gammal!

Idag på fikarasten så var vi några stycken som satt och pratade lite generellt om ditten o datten. Av någon anledning så började vi prata ålder...och det visade sig att väldigt många av mina jobbarkompisar (som jag har kännt mig jämngammal med) är födda på 90 talet!
Det låter ju så ofantligt ungt!

Så summa sumarum: Det kanske är jag som börjar bli gammal?!

Men å andra sidan så borde jag ha reagerat tidigare med tanke på:
1. Jag kan inte cykla utan min rumpvärmare på cykeln. Man vill ju inte dra på sig en UVI.
2. Man har barn som kommit i skolåldern.
3. Man föredrar bekvämlighet framför finess.

Listan kan göras lång...men jag stannar där så jag inte tröttar ut er :-)

Men vem bryr sig om åldern egentligen? Det är ju faktiskt bara en siffra....host host ;-)

2 kommentarer:

Linda sa...

Haha.. ja det är verkligen bara en siffra!! Som nu när det är marknad (i LSE) så blir man mest glad för att få köpa nya strumpor, istället för att gå ut å partaja.. ;)
// Linda

sandra sa...

Ja, man har ju defenitivt större nytta av ett par sockar än en bakfylla :-) Kram