måndag 31 oktober 2011

Det där va skoj!!

Vår utekväll blev så otroligt lyckad!! Det va länge sedan jag hade det så roligt! :-)

Vi började kvällen här hos oss med Johan Jonsson och hans flickvän Lisa. Vi hade aldrig träffat henne tidigare, och hon var riktigt super trevlig. En Riktig fullträff där Jonsson! ;-)

Strax före midnatt så åkte vi ner på stan där vi gick på cover club. Eftersom det var löningshelg och halloween så var det riktigt mycket folk ute. Men självklart trängde vi oss in på dansgolvet där vi blev kvar resten av kvällen..
Och där hände det två saker som jag måste rapportera om:
1, Träffade Marino med några kompisar från min gamla hemstad. Så jäkla skoj, har inte sett han på år och dar ju!
2, En tjej raggade järnet på mig. Hon envisades att nypa mig i rumpan gång på gång och viska en massa snuskigheter i mitt öra... haha! Alltså påflugna killar kan slänga sig i väggen om man gemför med denna tjej som gick in för detta till 200%.. Tack, men nej tack! ;-)

Nu blir det soffläge!

Inga kommentarer: