söndag 13 december 2009

Lite blogg torka just nu....

Det är inte så att jag egentligen inte vill blogga. Det är snarare så att jag känner att jag inte har så mycket att blogga om just nu. Och sen gör väl bristen på tid framför datorn sitt också..

Ihelgen så har vi tagit det rätt lugnt iaf. Vi har umgåtts en del med mina föräldrar och vi fick barnvakt här om dagen för att gå och se "The new moon" på bio. En riktigt bra kärleksfilm med lite spänning. Jag hoppas redan nu att det kommer en uppföljare!

Imorgon så ska jag iväg på jobbet ett par timmar på förmiddagen och göra bort mina sista bufftimmar. Är nog hemma strax efter lunch någongång. Lagom lång arbetsdag med andra ord! ;-)

Nu blir det film mys!

1 kommentar:

Sandra sa...

Kan vi inte få ett kort på tapeten i ert sovrum... Ja skulle ju försöka förklara för mamma hur den såg ut men de va ju lite svårt! Den är ju så snygg!