onsdag 30 december 2009

Back in business

Då börjar man äntligen känna lite lust att blogga igen. Jag antar att det var julstressen som gjorde att jag kände att jag inte riktigt hann med allt jag ville/måste göra.

Så vad har hänt dom sista veckorna?!

Vi har haft en underbart härlig jul. Vi firade julafton i Skivsjö hos svärföräldrarna och på juldagen så var vi hemma hos mor och far. Jag var ledig nästan en vecka från jobbet. Härligt!

Sen har det hänt lite nya saker på jobbfronten. Jag blev erbjuden att börja jobba endast dagtid mån-fre som kordinator/receptionist på mitt jobb som jag tackade ja till. Så den 18/1 så slipper jag jobba kvällar, helger och röda dagar. Yeeeey!!! :-D
Och så känns det skönt att få vila från själva vårdjobbet ett tag som jag måste medge att jag är rätt less på emellanåt.

Sen rymde våran katt hemifrån strax innan jul. Men idag så kom vår "saknad katt" annons ut i i VK. Och det gav resultat...nu är Abbe hemma igen! :-)

Nu blir det film mys!

2 kommentarer:

Len sa...

Va kul med dagtidsjobb, grattis!

Kul att du bloggar igen också!
GOTT NYTT ÅR!

Sandra sa...

Grattis till nya jobbet! Va härligt med endast dagtid :-)
Nu är vi tillbaka från fjällvärlden så vi måste väl försöka få ihop en träff igen :-)