fredag 6 april 2012

Varför utsätter jag mig för detta?

Ibland förstår jag inte hur jag tänker? Ok, jag tränar ganska mycket. Och jag älskar verkligen att träna, jag brinner för det. Men det finns en träningsform som är så fruktansvärt tråkig så att klockorna stannar, och det är spinning!
Gud borde förbjuda den träningsformen!
Men av någon anledning så har jag varit på säkert fem pass spinning dom senaste veckorna. Och varje gång vi ska dra igång så tänker jag "Vad faan gör jag här?" Sedan lider jag igenom hela passet, hinner nog titta på klockan säkert 300 ggr under denna timme.
Och inte nog med det, sedan får man träningsvärk på ett ställe som gör att man knappt kan sitta på flera dagar. Hur kan man undvika det egentligen? Ta med sig en mjuk muff och sätta på sadeln under passet?! ;-)


1 kommentar:

Sandra sa...

Håller helt å håller me, därför går jag aldrig på spinning! Förr i tin kunde jag genomlida 40 minuter men de finns ju så mycke annat roligt å göra istället!