torsdag 5 maj 2011

JOBB STRESS!

Idag ligger vårt personalsystem personec nere för uppdatering. Det kom så fruktansvärt olägligt!
Jag sitter just nu med det enorma jobbet att försöka få in alla sommarscheman på datorn.
Dom som inte jobbar och är insatt i detta kan inte ana vilket enormt stort jobb det är.
Jag skulle gärna behöva vara klar med detta i veckan, men eftersom systemet är stängt så finns inget jag kan göra idag. Utan jag får vara ledig idag för att sedan åka in och jobba på Söndag istället.
Och eftersom jag är föräldraledig varje fredag så blir inget gjort imorgon heller...

För jag skulle nämligen behöva vara klar med våra scheman på Måndag eftermiddag iaf. För då har jag lovat att hjälpa strokecenter med deras scheman...
Jag känner mig grymt stressad över detta! Och det är så svårt att koppla av och vara ledig när hundra jobbtankar passerar genom huvudet varje timme. Suck!

Ibland längtar jag faktiskt tillbaka till receptionen eller vårdjobbet för den delen!

Inga kommentarer: