tisdag 15 februari 2011

Lite ditten o datten...

Idag flexade jag hem redan kl 14. Det känns så roligt att kunna hämta hem barnen lite tidigare från dagis ibland.

Efter maten så åkte jag en sväng på stan för att se om jag kunde hitta något nytt snyggt linne som jag kan ha på Lördag då jag ska ut med tjejerna. Och naturligtvis så hittade jag ingenting. Visst är det konstigt att när man verkligen letar något som man behöver och har plånkan redo så hittar man aldrig något?!
Men när man är luspank och bara strosar omkring på stan för att man inte har bättre för sig så hittar man både det ena och det andra som man vill ha.

Nåväl, jag får väl försöka gräva fram något snyggt ur min befintliga garderob. Så får jag väl satsa på att hitta något nytt och fint till medicinfesten i slutet på Mars. Det är Hollywood tema i år och jag ska satsa på någon sorts "Röda matan stil"

Godnatt på er allihopa!

Inga kommentarer: