torsdag 22 april 2010

Nu är det dags!!

Har jag inte haft tillräckligt med bloggsemester nu?! Det tycker jag iaf!
Bristen på tid kommer väl fortfarande att existera. Men jag har fått tillbaka orken och framförallt lusten att börja blogga igen.

Så vad händer hemma på Rådjursvägen?!
Magnus har börjat jobba på Norrmejerier. Han trivs riktigt bra. Nackdelen är väl att han jobbar skift igen. Han jobbar dag, eftermiddag och nattveckor. Så jag får dra ett ganska tungt lass hemma dom veckor när han jobbar eftermiddag och jag är ensam med barnen.
Jag beundrar verkligen alla ensamstående föräldrar!! Hur orkar man?!

Sedan händer det massa nya saker för mig på jobbet också. Jag har fått lite ökat ansvar på jobbet....
Jag kommer bland annat att vikariera ett par veckor som avdelnings chef i sommar. Spännande!

Nu blir det mys i soffan!

1 kommentar:

Sandra sa...

Va roligt att du är på G igen :-)