torsdag 4 februari 2010

Snart är det fredagsmys....




Nu är det slut på veckan och det är dags för fredagsmyyyyyyysssss!! :-D

Bara en dag kvar....

Imorgon så ska vi laga lite smarrig mat och öppna en flaska rött. Sedan blir det att titta på Let`s dance. Det är så underbart att vara ledig alla helger! Det kommer att kännas tungt den dag/ev dag som jag måste gå tillbaka till att jobba obekväma arbetstider igen.

Ikväll så har jag suttit och surfat på Universitetets hemsida. I hopp om att hitta den utbildning som jag vill gå. Jag är lite inne på antingen Dietist eller receptarie. Eller civilekonom. Trist med den sistnämnda är ju att det är så svårt att hitta ett jobb inom den sektorn för tillfället!

Svårt att veta vad man vill bli när man är stor! ;-)

Nu blir det att krypa i säng för min del!
Natti natti

1 kommentar:

Len sa...

Tack! Får se vad läkaren säger på torsdag, nu har det slutat blöda, så jag hoppas det är slut för ett tag nu!

Plugga lät najs, do it do it!!